Новини

Готуємося до чергової 31 сесії

Світлина від Андрушівська районна рада.
Світлина від Андрушівська районна рада.
Світлина від Андрушівська районна рада.

На засідання постійної комісії з гуманітарних питань, соціального захисту населення, законності, регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування, яке відбулося 11 вересня, прибуло п'ять депутатів із дев'яти. Голова комісії Л.А.Степаненко ознайомила присутніх з порядком денним засідання, який підтримали всі члени комісії.

Першим заслухали інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації А.М.Балюк про хід виконання Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2020 роки. Альона Миколаївна звернула увагу депутатів, що у банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, перебуває 2631 дитина віком від 7-17 років. Для забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей до управління праці та соціального захисту населення звернулося 183 родини для оздоровлення 247 дітей, з них: 118 дітей з багатодітних родин, 8 дітей з малозабезпечених сімей, 15 дітей з інвалідністю, 22 дитини талановитих та обдарованих, 30 дітей позбавлених батьківського піклування, 12 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 12 дітей зареєстровані, як внутрішньо переміщені особи, 29 дітей учасників бойових дій АТО та 1 дитина, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Для забезпечення оздоровчої компанії влітку 2019 року відповідно до районної програми оздоровлення та відпочинку дітей Андрушівського району на 2019-2020 роки рішенням районної ради від 07.05.2019 року з районного бюджету виділено кошти в сумі 600000грн. на закупівлю путівок до КП ДОЗ «Чайка» для оздоровлення та відпочинку 100 дітей, що на 200000грн. більше у порівнянні із 2018 роком.
Відповідно розподілу субвенції з обласного бюджету на проведення заходів з оздоровлення та відпочинку на Андрушівський район виділено кошти в сумі 280419 грн., згідно яких оздоровилось 43 дитини, які потребують особливої уваги та підтримки, в т. ч. 13 дітей із Червоненської об'єднаної територіальної громади.
На даний час оздоровилося 143 дитини, які потребують особливої уваги та підтримки за рахунок районного та обласного бюджетів, з них: 69 дітей з багатодітних родин, 19 дітей позбавлених батьківського піклування, 16 дітей талановитих та обдарованих, 2 дитини з малозабезпечених сімей, 14 дітей учасників бойових дій АТО, 13 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 6 дітей зареєстровані, як внутрішньо переміщені особи, 1 дитина, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи та 3 дитини з інвалідністю.

Червоненською селищною радою виділено кошти в розмірі 120 тис. грн. на закупівлю путівок до КП ДОЗ «Чайка» для оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Відповідно виділених коштів оздоровилося 20 дітей громади, з них: 13 дітей з багатодітних родин, 1 дитина з малозабезпечених сімей, 4 дитини позбавлених батьківського піклування та 2 дитини учасників бойових дій АТО.
Андрушівською міською радою оздоровлено 30 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на суму в розмірі 180 тис. грн.
Зарубинецькою сільською радою оздоровлено 10 дітей пільгових категорій, з них: 1 дитина з багатодітної родини, 1 дитина учасника бойових дій АТО та 8 талановитих та обдарованих дітей на суму в розмірі 53 тис. грн.
У липні місяці 2019 року в таборі Міністерства освіти і культури Республіки Кіпр оздоровилася 1 дитина учасника бойових дій АТО з с. Новоівницьке.
Протягом січня – серпня 2019 року за межами району 9 дітей оздоровлено в Державних підприємствах України «Міжнародний дитячий центр «АРТЕК» та 7 - «Український дитячий центр «МОЛОДА ГВАРДІЯ».
В 21 навчальному закладі району функціонували літні мовні табори з денним перебуванням дітей, які охопили відпочинком 753 дітей, що становить 28,9% від загальної кількості дітей шкільного віку, з них пільгових категорій: дітей сиріт позбавлених батьківського піклування – 28, дітей з інвалідністю – 3, дітей, батьки яких загинули в АТО, або є учасниками бойових дій – 5, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей – 36, талановитих та обдарованих дітей – 28, дітей зареєстрованих, як внутрішньо переміщені особи – 11 та дітей з групи ризику (діти, які перебувають на обліку в школі , як порушники)– 16.
Протягом червня-серпня 2019 року спеціалістами Андрушівського районного центру ССДМ в пришкільних таборах та КП ДОЗ «Чайка» проводилися тренінгові заходи, відеолекторій, бесіда з елементами гри, конкурс малюнку на асфальті, квест на тему: ««Безпечні канікули»,«Мій тато- супергерой» та «Мій тато-найкращий» до Дня Батька,«Безпека в лісі та на воді»,"Я, мої права та обов'язки", «СТОП булінг», «Дитина - не товар»,"Вчимося долати труднощі","Небезпеку видно не одразу".

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації А.М.Балюк проінформувала також членів комісії про зміни до районної Комплексної програми соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення Андрушівського району на 2019-2021 роки, які управління просить внести на черговій сесії.
В зв'язку із закінчення терміну дії контракту з начальником Комунальної установи «Трудовий архів» Андрушівської районної ради Дяченком Володимиром Михайловичем комісія заслухала його звіт про діяльність установи та погодила продовження контракту на новий трирічний термін.
Заступник голови районної ради М.М.Ляшук довів до відома членів комісії про рішення Житомирської районної ради «Про звернення депутатів Житомирської районної ради до Кабінету Міністрів України, Міністерства охорони здоров'я України та Національної служби здоров'я України про забезпечення державних гарантій щодо доступності ефективного та якісного медичного обслуговування сільського населення», яке надійшло до районної ради та запропонував підтримати дане звернення колег.

Після ознайомлення з інформацією Андрушівської районної філії Житомирського обласного центру зайнятості про стан виконання районної програми зайнятості населення за І півріччя 2019 року члени комісії одноголосно взяли її до відома.